Εγγραφές Πρωτοετών, ακαδημαϊκό έτος 2024-25
Η διαδικασία ηλεκτρονικής εγγραφής πρωτοετών φοιτητών/φοιτητριών στην εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας ξεκίνησε την Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2024 και θα διαρκέσει μέχρι και την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024.
Οι εγγραφές γίνονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής του Υπουργείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr.
Για την είσοδο στην εφαρμογή Ηλεκτρονικών Εγγραφών 2024 οι επιτυχόντες/ούσες θα χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη και τον κωδικό ασφαλείας που χρησιμοποίησαν για την πρόσβασή τους στην εφαρμογή του Ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού.
Πληροφορίες για οριστικοποίηση εγγραφής νεοεισερχόμενων φοιτητών/τριών 2024-25
Αγαπητές νέες φοιτήτριες και αγαπητοί νέοι φοιτητές,
συγχαρητήρια για την επιτυχή εισαγωγή σας
στο Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης!
Τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα 23/9/2024, και για τις/τους πρωτοετείς.
Δείτε εδώ τα μαθήματα που προσφέρονται ειδικά για τους/τις πρωτοετείς φοιτητές/τριες.
Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής σας, εντός της προθεσμίας, η Γραμματεία θα σας στείλει:
α) τους κωδικούς για την ενεργοποίηση του λογαριασμού πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Κρήτης (στην προσωπική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει στην ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής του ΥΠΑΙΘ) και
β) τη βεβαίωση σπουδών, και το πιστοποιητικό για στρατολογική χρήση για τα αγόρια (στην προσωπική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει στην ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής του ΥΠΑΙΘ).
Για τον παραπάνω λόγο απαιτείται να φέρετε αυτοπροσώπως ή να στείλετε τα παρακάτω δικαιολογητικά ταυτοπροσωπίας (με εξουσιοδοτημένο άτομο ή ταχυδρομικώς ή με ταχυμεταφορά / courier), στην εξής διεύθυνση:
Γραμματεία, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης,
Πανεπιστημιούπολη Ρεθύμνου, Γάλλου, ΤΚ 74150 Ρέθυμνο. Τηλ. 2831077337
Θα παρακαλούσαμε αυτό να πραγματοποιηθεί έως και τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2024.
Τα δικαιολογητικά για την ταυτοποίησή σας είναι τα εξής:
(1) Υπογεγραμμένη, την εκτύπωση της αίτησης ηλεκτρονικής εγγραφής σας στην πλατφόρμα ηλεκτρονικών εγγραφών του Υπουργείου,
(2) Ευκρινές φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας (ή Διαβατηρίου, σε περίπτωση που δεν υπάρχει αστυνομική ταυτότητα)
(3) Μία έγχρωμη φωτογραφία (τύπου αστυνομικής ταυτότητας),
και (4) μόνο για όσες/ους είναι εγγεγραμμένες/οι σε άλλη Σχολή / Τμήμα: βεβαίωση διαγραφής από το Τμήμα προέλευσης.
Σημαντικό: Για να υποβάλετε αίτηση για σίτιση ή/και στέγαση για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 πρέπει να έχετε παραλάβει και ενεργοποιήσει τους κωδικούς ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Π.Κ.
– Για παροχές σίτισης και στέγασης από το Πανεπιστήμιο Κρήτης δείτε εδώ
– Για έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας δείτε εδώ
– Για τις μετεγγραφές απαιτείται πρώτα να έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική εγγραφή σας, ενώ θα υπάρξει και σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας (συνήθως μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών). Δείτε κάποιες χρήσιμες πληροφορίες για τις μετεγγραφές του προηγούμενου έτους εδώ.
Δείτε εδώ: Οδηγίες νέων φοιτητών και φοιτητριών – Συχνές Ερωτήσεις
Τηλ. επικοινωνίας: 2831077337 (ώρες 09.00-13.00) και email: history-archaeology@ia.uoc.gr